Polskie firmy w telewizji internetowej
21/03/2016
Sześć polskich firm miało okazję zaprezentować się w telewizji internetowej o nazwie BUCCE DI BANANA.
W ramach programu promocji na targach Cosmoprof realizowanym przez firmę Polcharm na zlecenie Ministerstwa Rozwoju RP, w związku z objęciem przez Polskę statusu kraju partnerskiego, firmy polskie, które zgłosiły chęć uczestnictwa przed targami mogły zaprezentować siebie i polską branżę kosmetyczną szerokiemu gronu odbiorców. Niestety już po otwarciu targów kilku polskich producentów odwołało swój udział w tym ciekawym projekcie nie chcąc udzielać wywiadu na wadliwie wykonanych, przez firmę SPC House of Media, stoiskach, które miały być chlubą wystawców a stało się zupełnie odwrotnie.
Pozostali polscy producenci wykorzystali tę możliwość wręcz perfekcyjnie! Przeprowadzający w języku angielskim wywiady dziennikarz włoski Matteo Osso był pod ogromnym wrażeniem profesjonalizmu wypowiadających się przedstawicieli firm, jakości produktów i ich innowacyjnością. Zyskaliśmy kolejnego fana polskich kosmetyków, który postanowił wypróbować je na sobie i swojej rodzinie (dzięki hojności udzielających wypowiedzi firm).
Wywiadów udzieliły następujące firmy: Farmona, Eveline, Glov, Chantal, Silcare, Delia.